loading...
⊰✿گلخـــــونــــه✿⊱
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 71 شنبه 14 شهریور 1394 نظرات (0)

بهترین زمان برای چربی سوزی                

چرا چربی های شکم در آخرین مرحله لاغری آب می شوند؟
خیلی از آنهایی که درگیر برنامه‌های کاهش وزن هستند گله می‌کنند که چربی‌های بعضی از قسمت‌های بدن بسیار سرسخت هستند و انگار هیچوقت به طور کامل از بین نمی‌روند. شکم یکی از متداول‌ترین این ناحیه‌هاست. علت این عدم تمایل به چربی‌سوزی در یک ناحیه خاص از بدن می‌تواند از دستور ژنتیکی که طبق آن بدن چربی ذخیره می‌کند تا تفاوت‌های جنسیتی و واکنش‌های هورمونی احتمالی به رژیم‌های غذایی و محیط زندگی تغییر کند.

admin بازدید : 75 شنبه 14 شهریور 1394 نظرات (0)

با پیاده‌رویِ روزانه، ۷ سال به عمر خود اضافه کنید

کارشناسان سلامت بر این باورند که تنها ۲۵ دقیقه پیاده‌روی سریع در طول روز، هفت سال به عمر فرد اضافه می‌کند.
به گفته متخصصان انجام فعالیت‌های ورزشی معمولی می‌تواند خطر مرگ ناشی از حمله قلبی را در افراد ۵۰ یا ۶۰ ساله به نصف کاهش دهد.

admin بازدید : 71 شنبه 14 شهریور 1394 نظرات (0)

کم تحرکی در کودکان موجب تغییر در هورمون‌های رشد می‌شود

دکتر امیررضا غیثی متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و فیزیوتراپی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مشکلات جسمی ناشی از تکنولوژی برای کودکان افزود: با استفاده نامناسب کودکان از تکنولوژی و لوازم الکترونیکی فاجعه‌ای در حال رخ دادن است.

admin بازدید : 63 شنبه 14 شهریور 1394 نظرات (0)

چگونه کودک خود رابه عینک زدن تشویق کنیم ؟

کودک شما عینکی شده است و به تجویز پزشک باید عینک به چشمانش باشد. شاید او از این موضوع ناراحت باشد و به نوعی احساس کند، مدل زندگی اش تغییر کرده است. شما می توانید برای خرید عینکی که شاید برای فرزند شما اضطراب آور است، با انتخاب یک فریم جالب و زیبا او را به زدن عینک علاقه مند کنید.

admin بازدید : 79 سه شنبه 09 تیر 1394 نظرات (0)

درمان سنتی بی حالی در ماه رمضان

ممکن است در طول ماه رمضان احساس کنید انرژی کمتری نسبت به روزهای قبل دارید و به کارهای روزانه تان نمی رسید. طب سنتی گیاهانی دارویی و درمان هایی طبیعی را به شما معرفی می کند تا با افزایش انرژی خود در ماه رمضان، شاداب تر باشید و کارهای عقب مانده تان را انجام دهید…

admin بازدید : 94 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

۹ راه برای مبارزه با بوی بد دهان در ماه رمضان

یکی از شایع ترین مشکلات روزه داران در ماه رمضان مبارزه با بوی بد دهان است. یکی از مهم ترین دلایل بروز بوی بد دهان هم خشکی دهان در ماه رمضان است. در این مقاله راه هایی برای مقابله با بویبد دهانتان پیشنهادی می کنیم.

admin بازدید : 61 پنجشنبه 21 خرداد 1394 نظرات (0)

خوراکی‌های ضد تشنگی برای روزه‌داران

یکی از مهمترین مسائلی که باید روزه‌داران در ماه مبارک رمضان به آن توجه کنند، تأمین آب مورد نیاز بدنشان است، این مسأله به ویژه در فصل گرمی چون تابستان بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد، چراکه بخش چشمگیری از آب بدن تعریق می‌شود و عدم توانایی مصرف آب از مان اذان صبح تا اذان مغرب باعث ایجاد ضعف می‌شود.

برنامه غذایی مناسب در ماه رمضان به منظور پیشگیری از کم آبی

در ماه مبارک رمضان، وعده های غذاییِ روزه‌داران شامل دو وعده اصلی و بزرگِ سحر و شام و همچنین دو وعده کوچکِ افطار و پیش از خواب خواهد بود. در اینجا برایتان شرح خواهیم داد که چه اصولی را باید در هر یک از وعده های غذایی خود به کار بندید تا با مشکل کم آبی در ماه رمضان روبه‌رو نشوید.

admin بازدید : 65 پنجشنبه 21 خرداد 1394 نظرات (0)

آمادگی برای ماه مبارک رمضان

شمارش معکوس شروع شده است. تا چند روز دیگر ماه مبارک رمضان با آن خیر و برکت بی‌مثالش آغاز می‌شود. این روزها بیشتر خانه‌ها برای استقبال از این ماه پر برکت پیراسته و از هر نظر تمیز و آماده می‌شوند

پیش از ماه مبارک رمضان لازم است که برای آمادگی ورود به این ماه تمهیداتی در الگوی غذایی صورت بگیرد تا بدن آمادگی لازم را کسب نماید. در ادامه چند مورد را برایتان آورده‌ایم. با ما همراه باشید…

admin بازدید : 77 پنجشنبه 21 خرداد 1394 نظرات (0)

نکاتی مهم برای شستشوی سبزی ها

با گرم شدن هوا، مصرف سبزی ها بیشتر می شود و بی دقتی در شستشوی این گروه از مواد غذایی می تواند باعث بروز بیماری های عفونی، به خصوص در کودکان، سالمندان، زنان باردار و افرادی شود که به دلایلی سیستم ایمنی ضعیف تری دارند.
– قبل از شروع شستشوی سبزی ها، بهتر است آنها را در ظرفی بریزید و در کنار سینک ظرفشویی قرار دهید به این ترتیب سبزی های نشسته باعث آلودگی سطوح دیگر آشپزخانه نخواهند شد.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1036
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 589
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 608
  • بازدید ماه : 608
  • بازدید سال : 13,208
  • بازدید کلی : 234,249