loading...
⊰✿گلخـــــونــــه✿⊱
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 83 شنبه 14 شهریور 1394 نظرات (0)

سفر به ماسوله خراسان

اگر شما هم این روزها به مناسبت میلاد امام رضا(ع) به دیار خراسان سفر کرده اید،میتوانید پیشنهاد ما را بخوانید و بعد اگر دوست نداشتید به آن عمل نکنید!
این بار برای برگشت به شهر خود،کمی راهتان را دور کنید و به روستای زیبایی در حوالی بجنورد بروید.مطمئن باشید زیبایی های آن روستا چنان مسحورتان میکند که به سختی از آنجا دل خواهید کند.

admin بازدید : 67 یکشنبه 24 خرداد 1394 نظرات (0)

وقتی مهمان شهر دیگری می شوید

با تعطیلات تابستانی فاصله‌ای نداریم. بسیاری خود را برای یک سفر خوب آماده می‌کنند و تا آنجا که می‌توانند در این فاصله صرفه‌جویی می‌کنند. شاید با وجود هزینه بالای هتل‌ها و غذاخوری‌های بیرون، ماندن در خانه یک دوست یا خانواده در مسیر سفر، گزینه‌ای منطقی باشد. اما آیا این‌طور است؟

admin بازدید : 103 یکشنبه 24 خرداد 1394 نظرات (0)

۲۵ مکان برتر گردشگری دنیا

گزینه‌های سفر بسیار زیاد هستند اما همیشه یکجا وجود دارد که بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند. البته تبلیغات، امنیت و عوامل دیگری برای جذب توریست وجود دارد. تریپ ادوایزر با توجه به نظرات و نقدهای کاربران خود فهرست ۲۵ مکان گردشگری برتر دنیا را منتشر کرده است که البته جای برخی از نقاط گردشگری ایران در آن خالی است.

admin بازدید : 89 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در ترافیک جاده هراز خوش بگذرانید

بعید است کسی بخواهد به شمال ایران سر بزند و مسیرش به یکی از دو جاده هراز و چالوس نیفتند؛ جاده هایی که تهران را به استان مازندران متصل می کنند و البته همیشه به دلیل ترافیکشان خاطرات خوبی در ذهن مسافران باقی نمی گذارند. همیشه گردشگرانی که مقصدشان شمال ایران است دوست دارند با سرعت بیشتری رانندگی کنند تا جاده ۱۸۵ کیلومتری هراز تمام شود و به آمل برسند اما بد نیست یک بار هم که شده این جاده را با دقت بیشتری ببینید.

admin بازدید : 73 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آشنایی با قلعه علی بیگ

قلعه علی بیگ در نوار مرزی ارس و در دل منطقه بکر و زیبای کمتال واقع شده است. قلعه در منطقه حفاظت شده قرار دارد و گفته می‌شود وقتی در زمان فتحعلی شاه قاجار، منطقه خاروانا توسط روس ها اشغال شد شخصی به نام علی بیگ از اهالی خاروانا این قلعه را تعمیر کرد و با همراهانش در آنجا مخفی شد تا با روس ها مقابله کند.

در حال حاضر طایفه‌ای تحت عنوان علی بیگلو یا علی بگلو در شهر خاروانا زندگی می‌کنند که گفته می‌شود از نوادگان علی بیگ هستند.

admin بازدید : 85 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به طبیعت بکر تنگه واشی سفر کنید!

تنگه واشی کجاست؟

تنگه واشی در ۱۷ کیلومتری شهر فیروز کوه قرار دارد. در حرکت از سمت تهران به دماوند ۱۷ کیلومتر بعد از فیروزکوه ، خروجی به سمت چپ هست که به سوی تنگه واشی حرکت می کند.

admin بازدید : 63 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

گشت و گذار یک روزه در طبیعت اصفهان

اصفهان را با تاریخ و معماری اش می شناسیم اما اگر گذارتان به این شهر خوش آب و هوا بیفتد می توانید یک روز یا نیم روز را در تفرجگاه ها و مکان های تفریحی این شهر بگذرانید. ما برای طبیعت گردی در اصفهان پیشنهادهایی داریم که خواندنشان خالی از لطف نیست.

admin بازدید : 69 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

این دریاچه 30 میلیون ساله حاصل زلزله در بین رشته‌ كوه‌های اشترانكوه است كه به لحاظ پوشش گیاهی و جانوری از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

سفر به دریاچه 30 میلیون ساله +تصاویر

 

 

زیبایی خیره كننده و چشم اندازهای بدیع دریاچه سبب شده هر ساله با وجود سختی راه، انبوهی از مردم نقاط مختلف كشور، با پای پیاده و یا سواره به این دریاچه بیایند.

admin بازدید : 89 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)
یک آتش‌فشان فعال در کشور مکزیک سوژه عکاسی یک عکاس از جان گذشته برای ثبت لحظات فوران آتش‌فشان از آن شده است.

یک عکاس آماتور به تازگی از آتشفشان کولیما در کشور مکزیک در حال فوران مواد مذاب و پراکنده شدن ستون‌هایی از دود و خاکستر عکس‌هایی زیبا و منحصر به فرد تولید کرده است.

تصاویر مهیج گرفته شده از آتش‌فشان مکزیک

گفتنی است، این کوه آتش‌فشانی در 301 مایلی غرب شهر مکزیک وجود دارد و به گفته‌ی کارشناسان در هنگام فوران دمای اطراف ستون‌های دود و گدازه می‌تواند به 3 هزار درجه سانتی‌گراد نیز برسد.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1036
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 595
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 614
  • بازدید ماه : 614
  • بازدید سال : 13,214
  • بازدید کلی : 234,255