loading...
⊰✿گلخـــــونــــه✿⊱
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 67 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

فرق موهایتان را تغییر دهید

یکی از آسان‌ترین راه‌های ایجاد تغییر در ظاهرتان، این است که تصمیم بگیرید فرق موهایتان را تغییر دهید. اکثر ما سال‌های طولانی با فرق مویی که به طور طبیعی داشتیم میگذرانیم. اما تابحال شده به این موضوع فکر کنید که آیا این مدل، بهترین مدل بر اساس شکل صورتتان است یا نه؟

admin بازدید : 111 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

 ست کردن لباس به سبک رنگ سال 2015

 

همان طور که حتما می دانید موسسه رنگ پنتون، رنگ عنابی  (Marsala) را به عنوان رنگ سال 2015 انتخاب کرد و در عین حال این رنگ ارزش آن را دارد که لباس هایی از این رنگ در کمد خود داشته باشید چرا که رنگی قابل پوشش است و در لباس برازنده به نظر خواهد رسید.

این رنگ به خوبی می تواند با رنگ هایی مانند آبی کاربنی، طوسی، بژ، آبی مایل به خاکستری و سیاه و سفید ست شود.

تصاویر زیر ست های شیکی از رنگ عنابی تیره با دیگر رنگ های مناسب است:

admin بازدید : 73 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

 

می خواهیم در بهار امسال خوش تیپ باشیم ، مهم نیست چند ساله هستید ، برای همه شما ست های زیبایی که  مد بهار 2014 هستند را پیشنهاد می کنیم ، از این ست ها ایده بگیرید و ست های خود تان را طراحی کنید .


ست لباس پیشنهادی دیزاینرها را برای سنین مختلف در بهار   را ببینید :


20 ساله ها : شور و نشاط را به وسیله رنگ قرمز با خود همراه کنید

ست های لباس بهاری, لباس های بهاری 2014

admin بازدید : 79 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

۲۰ قانون مد برای آنکه همیشه خوش تیپ باشید

قضاوت در مورد شخصیت انسان ها از روی لباسی که می پوشند یک عادت همیشگی است . هر چند نوع لباس پوشیدن واقعا فقیر بودن و ثروتمند بودن آدم ها را نشان نمی دهد ، اما در یک نگاه کلی برای قضاوت در مورد شخصیت آدم ها بسیار اهمیت دارد.

admin بازدید : 79 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)
تن پوش‏تان را بهاري كنيد
موقع خريد امسال حتما جايي در قفسه لباس هايتان را براي لباس‌هاي سياه و سفيد در نظر بگيريد چون اين انتخاب، يكي از گزينه‌هاي پيشنهادي طراحان براي بهار94 است.

 

 

 

admin بازدید : 71 پنجشنبه 20 فروردین 1394 نظرات (0)

 

سخت‌تر از بیدار شدن صبح زود، این است كه باید جلوی كمد بایستی و به این موضوع فكر كنی كه شلوار سبز با مانتو قهوه‌ای هماهنگی دارد ؟

كفش بنفش‌ات را با كدام شلوار می‌توانی بپوشی ؟ و ...  اگر شما هم روزانه با این دغدغه مواجه هستید و برای پوشیدن لباس لازم است چند دست لباس را از كمد بیرون بكشید و عوض كنید، پس با قواعد ست كردن رنگ‌ها آشنایی ندارید و لازم است این مطلب را بخوانید و با اصول این كار آشنا شوید تا از فردا صبح و چشم بر هم زدنی یك ست لباس هماهنگ  بپوشید.

اصول ست کردن لباس, ست کردن لباس


این اصول را حفظ كنید

admin بازدید : 63 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (0)

۸ نکته درباره ی انتخاب رنگ لاک ناخن

دانستن چگونگی انتخاب رنگ لاک ناخن مناسب شما به کمی تحقیق نیاز دارد، اما انتخاب رنگ مناسب با در نظر گرفتن کمی اختلاف خیلی ساده خواهد بود. اهمیت این انتخاب کم نیست. لباس شما، رنگ پوستتان و حتی شکل دستانتان در این انتخاب دخیل هستند. بعنوان مثال اگر انگشتان کوتاهی دارید، نباید لاک ناخنی انتخاب کنید که انگشتان شما را کوتاه‌تر و پهن کند، باید انگشتان خود را کشیده تر نشان دهید. نگران نباشید، من قبلا هر چیزی که برای انتخاب رنگ لاک ناخن احتیاج دارید پیدا کرده ام

admin بازدید : 83 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

1. اندازه‌ی صورت‌تان

قانون کلی اندازه‌ی عینک آفتابی بصورت ساده، کاملا حسی است. هرچه صورتتان کوچک‌تر باشد، عینک آفتابی هم کوچکتر و برعکس. البته، مد روز در اینباره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این قانون دخالت می‌کند، همانطور که می‌بینید این روزها عینک بزرگ رواج پیدا کرده است. اما زمانی که می‌خواهید ارزیابی کنید عینکی که انتخاب می‌کنید چقدر بزرگ باشد، اندازه‌ی صورتتان را به یاد داشته باشید.

2. شکل صورت‌تان

هنگام انتخاب عینک آفتابی، شکل صورت یک عامل تصمیم گیری بسیار مهم است. چرا که عینک‌های آفتابی می‌توانند ویژگی‌های خوب شما را برجسته و ویژگی‌های نازیبایتان را پنهان کنند. در این راستا از آنجایی که هر نوع فریم عینکی با چهره‌های بیضی شکل همخوانی دارد، این افراد خیلی خوش شانس هستند. این دسته از اشخاص، همیشه می‌توانند آخرین قاب‌های مد روز را بدون هیچ نگرانی تجربه کنند.

اشخاصی که صورت گرد دارند، باید به دنبال فریم‌های با سبک گوشه‌دار یا مستطیل شکل باشند تا صورتشان کشیده‌تر و نازک‌تر بنظر بیاید. با صورت‌های مربعی هم فریم‌های کلاسیک بیضی شکل هم‌نشینی دارند، در حالی که عینک‌های گرد با چهره‌های مستطیلی و دراز زیبا می‌شوند.

3. رنگ پوست

جالب است بدانید که رنگ پوست شما نیز در انتخاب عینک آفتابی مناسب نقش مهمی بازی می‌کند! افرادی که رنگ چهره‌ی روشنی دارند، باید عینک‌هایی انتخاب کنند که فریمی سبک و نازک دارند و در رنگ‌هایی روشن همچون صورتی یا بنفش هستند.

صورت‌های تیره‌تر با رنگ‌های متالیک همچون طلایی، نقره‌ای و چنین رنگ‌های با شکوه به زیبایی جلوه خواهند کرد. مشکی هم رنگی است که با هر رنگ پوستی همنشینی دارد، اما چیزی که باید در مورد آن احتیاط کنید تعادل بین وزن و پهنای فریم با رنگ پوستتان است تا مطمئن شوید بیش از اندازه روی چهره‌تان سنگینی نمی‌کند.

4. نوع موهای‌تان

بیایید این سؤال را بپرسیم که نوع موهای شما چیست. موهای نرم و مجعد با فریم‌های بدون قاب عالی می‌شوند. اگر علاقه دارید تا موهایتان کوتاه یا خیلی کوتاه باشد، آنگاه اشکال هندسی یا فریم‌هایی با رنگ و طرح‌های برجسته و جسورانه، می‌توانند چهره‌ای بسیار غیرمتعارف و منحصر بفرد به شما بدهند.

موهای کاملا صاف هم با فریم‌های گرد خیلی خوب می‌شوند. اما اگر استایلی تندخو (edgy style) دارید، مثلا موهایتان مشکی و صورتی است و مدل‌موهایی خاص دارید، می‌توانید از فریم‌های مستطیلی استفاده کنید تا چهره‌تان برجسته و استایلتان کامل شود.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1036
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 536
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 555
  • بازدید ماه : 555
  • بازدید سال : 13,155
  • بازدید کلی : 234,196