loading...
⊰✿گلخـــــونــــه✿⊱
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 83 شنبه 14 شهریور 1394 نظرات (0)

سفر به ماسوله خراسان

اگر شما هم این روزها به مناسبت میلاد امام رضا(ع) به دیار خراسان سفر کرده اید،میتوانید پیشنهاد ما را بخوانید و بعد اگر دوست نداشتید به آن عمل نکنید!
این بار برای برگشت به شهر خود،کمی راهتان را دور کنید و به روستای زیبایی در حوالی بجنورد بروید.مطمئن باشید زیبایی های آن روستا چنان مسحورتان میکند که به سختی از آنجا دل خواهید کند.

admin بازدید : 103 یکشنبه 24 خرداد 1394 نظرات (0)

۲۵ مکان برتر گردشگری دنیا

گزینه‌های سفر بسیار زیاد هستند اما همیشه یکجا وجود دارد که بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند. البته تبلیغات، امنیت و عوامل دیگری برای جذب توریست وجود دارد. تریپ ادوایزر با توجه به نظرات و نقدهای کاربران خود فهرست ۲۵ مکان گردشگری برتر دنیا را منتشر کرده است که البته جای برخی از نقاط گردشگری ایران در آن خالی است.

admin بازدید : 85 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به طبیعت بکر تنگه واشی سفر کنید!

تنگه واشی کجاست؟

تنگه واشی در ۱۷ کیلومتری شهر فیروز کوه قرار دارد. در حرکت از سمت تهران به دماوند ۱۷ کیلومتر بعد از فیروزکوه ، خروجی به سمت چپ هست که به سوی تنگه واشی حرکت می کند.

admin بازدید : 87 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)
"طبیعت و پیاده روی در آن یک موهبت بزرگ است بنابراین عکاسی از آن هم یکی از اشتیاقات درونی من است. من این عکس ها را در ماراموس (شهرستان کوچکی در ترانسیلوانیا) انداخته ام.

 

 

 

لاپلاس: طبیعت و پیاده روی در آن یک موهبت بزرگ است بنابراین عکاسی از آن هم یکی از اشتیاقات درونی من است. من این عکس ها را در ماراموس (شهرستان کوچکی در ترانسیلوانیا) انداخته ام.

مناظر خیره کننده از طبیعت ترانسیلوانیا

 این مناظر بی سروصدا و آرام هستند. سبک من، عکاسی از مناظر سنتی نام دارد. من عکاسی در نور صبح و عصر رو برای تاثیر دراماتیک نور دوست دارم.
admin بازدید : 97 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

شهر زنجان در شمال غرب ایران یکی از شهرهای دیدنی ایران است. این استان با آثار طبیعی همچون غار کتله خور و آثار تاریخی چون گنبد سلطانیه یکی از مناطق دیدنی ایران است.  


از رودهای مهم استان قزل اوزن است که رودی جوشان وخروشان است و از کوه های کردستان سرچشمه گرفته وپس از توقفی در پشت سد منجیل نهایتا وارد دریای خزر می‌گردد. از دیگر رودخانه‌ها زنجانرود، ابهررود، سجاس رود و خرا رود را می‌توان نام برد. همچنین چشمه‌های آب معدنی استان عبارت‌اند از چشمه آبگرم وننق، چشمه آبگرم ابدال، چشمه آبگرم گرماب و چشمه آبگرم حلب انگوران. 

زنجان،جاهای دیدنی زنجان

جاهای دیدنی زنجان

admin بازدید : 65 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

۹ منطقه سیاحتی کشورمان که کمتر دیده شده اند!

اما پیش از اقدام به یک مسافرت دل انگیز، انتخاب مکان سفر از اهمیت بسزایی برخوردار است. متاسفانه گاهی خانواده های ایران گزینهه های تکراری و محدودی را برای مسافرت خود برمی گزینند و شاید به دلیل آشنا نبودن با مکان های دیدنی، حظ تجربه بسیاری از جاذبه های سیاحتی کشورمان را از دست می دهند و برای کشف مکان های جدید، خطر نمی کنند؛ از این رو سفر به ۹ منطقه سیاحتی کشورمان را به شما پیشنهاد می کنیم که کمتر دیده و شناخته شده اند.

admin بازدید : 73 یکشنبه 02 فروردین 1394 نظرات (0)

مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیشموک یکی از مناطق بکر و زیبای دیار چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد است که دشت‌های زیبا و آثار تاریخی آن مسافران را به سوی خود می‌طلبد.

admin بازدید : 69 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

چندی پیش یک جهانگرد پرتغالی پس از سفری که به ایران داشته دست به ابتکار جالبی در معرفی آثار و بناهای تاریخی کشورمان زده است. او در وب سایت خود و در گزارشی تفصیلی، جهانیان را به بازدید از ایران برانگیخته است.

 

«ژوائو لیتائو»، شیفته سفر به کشورها و منطقه های گوناگون جهان و عاشق عکاسی است. ژوائو لیتائو می گوید: «اگر لحظات شگفت انگیز و باشکوهی را در سفر تجربه کرده ام چرا نباید پیشنها مسافرت به آنجاها را با شما در میان بگذارم.»[......]

admin بازدید : 439 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

بوشهر

 

قلیه ماهی در ساحل خلیج فارس

 

چه دلیلی بهتر از رفتن به سرزمین بوشهر جز دریا وجود دارد. شهر کوچک و مثلثی شکل بوشهر همه جایش بوی خلیج فارس می دهد، بوی ماهی های تازه و اگر در عید مهمان این شهر باشید، نسیمی که در عصرهای بندر، روح را تازه میکند. اینجا، بندری است با نزدیک به سیصد هزار نفر جمعیت که تاریخچه اش حتی به دوره ی ساسانی هم می رسد، می گویند زمانی «اردشیر ساسانی» سنگ بنای این شهر را نهاده اما آنچه که امروز به عنوان بندر بوشهر شناخته می شود مرهون تلاش های «نادرشاه افشار» برای ساخت بندری تجاری است.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1036
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 527
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 546
  • بازدید ماه : 546
  • بازدید سال : 13,146
  • بازدید کلی : 234,187